Jinx to dla mnie niebieska krejzolka z bazuką u boku lub jak kto woli z wyrzutnią rakiet. Jako adc sprawdza się doskonale w środkowej fazie gry, gdy nie traci już tak szybko many i jej atak staje się silniejszy. Jest to postać dosyć rzadko banowana, gdyż nie jest postrzegana jako bardzo groźna.
Zdecydowanie nie jest to bohater na pierwszy ogień, ponieważ Jinx jest strzelcem i powinna znajdować się w pewnej odległości od swojego celu, aby móc zadać duże obrażenia, np. swoim ultem (R), supermega rakietą śmierci. W swojej kolekcji broni ma również do wyboru: działko obrotowe (Q), tzw. Bzzyt (W), ogniste gryzaki (E).
W kilku słowach postaram się opisać broń, którą posługuje się Jinx. Zacznijmy zatem od:
- działka obrotowego - jest to elementarna broń, która gwarantuje premię do szybkości ataku;
- wyrzutnia rakiet – wrogi team otrzymuje obrażenia, nawet do 300 jednostek. Obrażenia stają się silniejsze, ale szybkość ataku spada;
- bzzyt – to atak elektryczny, który nie tylko zadaje obrażenia, ale również ukazuje ukrytego wroga i go spowalnia;
- ogniste gryzaki – wybuchają same po pięciu sekundach, chyba że mają styczność z wrogiem, wówczas wybuchają od razu. Wyrzucane są po trzy w linii;
- supermega rakieta śmierci – dryfująca rakieta uderza w przeciwnika, zadając mu obrażenia, które w dużej mierze zależą od odległości, którą dzieli Jinx i jej wroga, pozostali przeciwnicy znajdujący się w zasięgu jej ataku otrzymują mniejsze obrażenia. Maksimum ataku przeciwko minionkom to 300 jednostek.
Jinx doskonale sprawdza się w teamie z Schaco, Janną, Vi, Ahri, ale także z Blitzcrankiem czy Brandem. Najczęściej stosowane czary to błysk i uzdrowienie. Runy, które są przydatne w tworzeniu postaci to większa esencja prędkości ataku oraz większy glif odporności na magię. Jakie specjalizacje warto wybrać dla tej postaci?
Na pewno furię, wampiryzm, wgniatające uderzenia, dzikość, tajna skrytka, bezlitosny i niebezpieczna gra.
{jcomments on}