Prawie każdy użytkownik komputera korzysta z formatu PDF. Prawie dla każdego oczywiste jest, że do czytania plików zapisanych w formacie PDF służy program Acrobat Reader. A co należy zrobić aby stworzyć plik PDF?
Jak stworzyć plik PDF?
W celu stworzenia pliku PDF należy pobrać program PDFCreator. Program można pobrać z naszego serwisu. Obsługa programu jest bardzo prosta.Stworzenie pliku PDF we wspomnianej aplikacji polega wcześniejszej instalacji programu, a następnie przełączenie drukarki w start -> urządzenia i drukarki na PDFCreator.
Przestawienie drukarki na PDFCreator jest konieczne aby stworzyć plik PDF. Jeśli nie przestawimy domyślnej drukarki na PDFCreator wydrukujemy dokument zamiast stworzyć plik PDF.
Uruchamiamy program PDFCreator i wybieramy w menu u góry -> dokument -> dodaj. W tym miejscu wybieramy dokument, z którego ma być stworzony plik PDF. Wyskoczy okno tak jak na powyższym zrzucie ekranu. Klikamy zapisz i wybieramy lokalizację do zapisania stworzonego pliku PDF.
Istnieją również inne aplikacje, które pozwalają stworzyć plik PDF. Wskazany sposób na stworzenie pliku PDF jest jednym z prostszych i szybkich.