Sid Meier's Civilization VI - recenzja gry

Sid Meier's Civilization VI

SidMeier's Civilization VI miała swoją premierę już jakiś czas temu. W poprzedniej wersji gry spędziłem około 200 godzin. W aktualnej wersji zdecydowanie mniej. Fani gatunku z pewnością przyznają mi rację, że producent idzie w dobrą stronę. Nowa odsłona Sid Meier's Civilization VI w stosunku do piątej wersji gry jest sporym usprawnieniem. Szóstka to przede wszystkim lepsza grafika i muzyka, bardziej dopracowane szczegóły oraz rozszerzony rozwój miast.

Styx: Shards of Darkness - marudny goblin i tyle

Styx: Shards of Darkness

Gra Styx: Shards of Darkness miała swoją premierę 14 marca bieżącego roku. W tym też czasie gra zagościła na moim komputerze. Zanim jednak napiszę co sądzę o tym tytule pokrótce powiem o co w niej chodzi. W Styx: Shards of Darkness wcielamy się w znanego weteranom gatunku goblina imieniem Styx. Naszym zadaniem jest skradanie się i przechodzenie fabuły przygotowanej przez deweloperów. Osoby, które wcześniej nie miały styczności z grą spędzą w niej sporo czasu wymyślając w jaki sposób przedostać się w inne miejsce.

WRC 6 – recenzja gry

WRC 6

WRC 6 to najnowsza odsłona popularnego cyklu rajdowych wyścigów samochodowych. Dzięki uprzejmości wydawcy (Techland) otrzymaliśmy egzemplarz gry, który przeniósł nas do świata całkiem niezłych samochodów, gdzie jak wiadomo czas ma znaczenie. Grę uruchomiliśmy na platformie Steam. W naszej krótkiej recenzji napiszemy, co przypadło nam do gustu, a co nie spotkało się z naszym uznaniem. Zapraszamy do lektury.

Inner Voices - w labiryncie wspomnień

Inner Voices

Inner Voices to kolejna pozycja, której mam przyjemność się przyjrzeć. Gra miała swoją premierę 10 maja bieżącego roku. To produkcja niezależnego polskiego studia Sigma Games. W grze wcielamy się w postać nazwaną John Blake, której zadaniem jest zbieranie wspomnień w celu rozwiązania różnego rodzaju zagadek logicznych. Akcja gry została utrzymana w konwencji horroru, thrillera z nieco odmiennymi prawami fizyki niż w świecie rzeczywistym. Krzesła i inne przedmioty w suficie czy też w ścianie to stałe elementy krajobrazu Inner Voices.