TikTok, TikTok korzystacie? Według badań, które zostały przeprowadzone w okresie 2019-2021 TikTok zyskuje, a YouTube przegrywa. W tym samym raporcie możemy przeczytać, że chiński portal będzie coraz bardziej zyskiwał z biegiem czasu. W roku 2019 Amerykanie korzystali z TikToka przez 16 godzin miesięcznie natomiast z YouTube niespełna 22 godziny miesięcznie.
Jeszcze większa różnica między dwoma serwisami zauważalna jest w Wielkiej Brytanii. Obywatele wysp korzystają z TikToka przez 26 godzin miesięcznie, a z YouTube 16 godzin miesięcznie.
Wzrost odnotowany w czasie trwania badania jest wyjątkowy. Nigdy wcześniej żadna z aplikacji tego typu nie zyskiwała tak szybko na popularności. W Stanach Zjednoczonych od rozpoczęcia badania do jego zakończenia portal TikTok odnotował 70% wzrost. W Wielkiej Brytanii było to 80%. Takie wyniki pozwoliły na pobicie Facebooka.